Jak strategicky neprohrát

Vytisknout

Ve světě obchodu usiluje každý subjekt o výhru. Jestliže své výhry nedosáhne, prohraje. Firmy volí jedinou možnost výhru a cíleně plánují její dosažení. V každé bitvě však vyhrává jen jeden, a proto by firmy možná neměly své obchodní strategie soustřeďovat na strategický cíl vyhrát, ale neprohrát. Přestože to na první pohled vypadá jako slovíčkaření, ve skutečnosti se jedná o zásadně rozdílné přístupy.Vytváření strategie neprohrát znamená v podstatě dvě věci: vyvarování se chyb a vytvoření…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace