Manažer - zprávy z managementu

Jestli ti to nepůjde, zaplatíš si to sám

Společnost PricewaterhouseCoopers provedla v roce 2001 v České republice dvě speciální studie na téma školení a rozvoj: jednu mezi společnostmi Czech Top 100 a…

Přítel, nebo nepřítel? Každopádně vyjednavač

Přítel, nebo nepřítel? Každopádně vyjednavač

Jedním z nejlepších vyjednávacích postupů je hra na přítele a nepřítele.…

Vůdce tvrdý chleba má

Vůdce tvrdý chleba má

Jestliže chceme hodnotit zaměstnance nebo celý pracovní tým, musíme znát…

Velký marketing pro malý podnik

Velký marketing pro malý podnik

Každý byznys potřebuje marketing. Nekonzistentní přístup k marketingu…

Změňte toho troubu - uzavřete smlouvu !

Změňte toho troubu - uzavřete smlouvu !

Psychologická smlouva je koncept vyvinutý Edgarem Schienem vytvářející…

CPM - Co, Proboha, Myslíte ?!

CPM - Co, Proboha, Myslíte ?!

Současná obchodní a podniková literatura je zaplněna názory na CPM (…

Nechtějte slevu zadarmo

Nechtějte slevu zadarmo

Udržet si zákazníky je o mnoho levnější než získat nové. Jak je ale…

2008: Digitální odyssea

2008: Digitální odyssea

Do roku 2010 nabude počet bezpečnostních poruch v celosvětově využívaném…

Čas je více než peníze

Čas je více než peníze

Odpověď na otázku, zda má větší cenu čas nebo peníze, je zřejmá na první…

Není konflikt jako konflikt

Není konflikt jako konflikt

V prostředí příliš krátkých termínů, omezených zdrojů, vysokých očekávání a…

Novoroční předsevzetí? Raději novoroční cíle

Novoroční předsevzetí? Raději novoroční cíle

Typická novoroční předsevzetí zahrnují snahy o zhubnutí, splacení dluhů,…

Jeden proužek toaletního papíru a dost!

Jeden proužek toaletního papíru a dost!

Jednoho dne toho už měla Reva Revis, ředitelka jedné americké společnosti…

E-mailové mýty a legendy

Článek v rámci předplatného E-mailové mýty a legendy

E-mail má jako marketingové médium řadu negativních rysů, zároveň bychom…

Výpis 1057010582 z celkem 12400