Manažer - zprávy z managementu

Six Sigma pro všechny

V posledních letech si firmy vybudovaly své informační sítě, aby zvýšily příjmy, snížily provozní náklady a zlepšily zákaznický servis. Dosud si ale nejsou jisté,…

Zákazník to vidí jinak

Zákazník to vidí jinak

Hodnoty, které firma poskytuje svým zákazníkům jsou stále měřeny většinou s…

Nemilosrdně vzhůru

Nemilosrdně vzhůru

Každá firma čelí nějakým překážkám v dobrých i špatných časech. Ani ve…

Jak sdílet znalosti

Jak sdílet znalosti

Znalostní management (KM) nelze nahlížet pouze z jednoho pohledu, na jeho…

Kájo, ty jsi stejně nejlepší!

Kájo, ty jsi stejně nejlepší!

V Praze na Žofíně vyvrcholí 8. dubna soutěž Manažer roku 2003. Je to již…

Manažerův průvodce po galaxii KM

Manažerův průvodce po galaxii KM

Úspěch společnosti je závislý na schopnostech jejích lidí. Programy…

Pozdě, ale přece

Pozdě, ale přece

Odbor vzdělávání Hospodářské komory ČR (HK ČR) rozšiřuje v souvislosti se…

Už začínají chápat, že se bez nás neobejdou

Už začínají chápat, že se bez nás neobejdou

Role manažera lidských zdrojů se v mnoha společnostech značně změnila. Z…

Menší firma, více spokojenosti

Menší firma, více spokojenosti

Stále více lidí přestává pracovat pro větší společnosti, aby se mohli…

Nespokojenost je nakažlivá

Nespokojenost je nakažlivá

Výzkum z listopadu 2003 ukázal, že nejméně jeden ze čtyř zaměstnanců není v…

Naslouchám, tedy jsem

Naslouchám, tedy jsem

Dobré naslouchání je velmi důležité pro efektivní komunikaci a pracovní…

Chybami se učil i Einstein

Chybami se učil i Einstein

Albert Einstein se naučil mluvit až ve čtyřech letech a číst až v sedmi.…

Milostný management

Milostný management

Milostné románky na pracoviši jsou pod palbou, váží se na ně právní…

Výpis 1047910491 z celkem 12439