Manažer - zprávy z managementu

Ticho! Mluví vnitřní hlas

Většina lidí je v zásadě dobrá a poctivá. I manažeři jako celek jsou v jádru upřímní a zásadoví lidé. Znamená to, že občas pochybují, zda mají něco udělat, aby nešli…

Využijte okurkové sezóny

Využijte okurkové sezóny

Volnější měsíce, kdy se obchod příliš nehýbe, tzv. okurková sezóna, nabízí…

Jak zacházet s dlužníky

Jak zacházet s dlužníky

Turecký obchod Izmir prý prodává telefony, které poznají lež. Využívají…

Mají strach ze zákazníků, ale proč?

Mají strach ze zákazníků, ale proč?

Pracovní skupiny, které jsou příliš vysávané a utlačované, nejsou nakonec…

Vylepšete služby zákazníkům

Vylepšete služby zákazníkům

Pokud chce firma zlepšit své služby zákazníkům, měla by s nimi udržovat…

Osobní rozvoj zadarmo

Osobní rozvoj zadarmo

Pokud jde o investování do vzdělávání zaměstnanců, mnohé firmy zůstávají…

Nevěříš? Kiš, kiš, kiš!

Nevěříš? Kiš, kiš, kiš!

Delegování dává zcela jasný smysl, alespoň z teoretického pohledu. V praxi…

Dá se ve vašem toku informací plavat?

Dá se ve vašem toku informací plavat?

*Interní komunikace* je v současné době stále více zmiňována v souvislosti…

Oponent je buď ďábel nebo blázen

Oponent je buď ďábel nebo blázen

Všechna šťastná jednání se podobají jedno druhému, ale každé nešťastné…

Jak se vystavit na výstavě

Článek v rámci předplatného Jak se vystavit na výstavě

Pro manažery malých a středních podniků mohou být *obchodní výstavy* vysoce…

Lék na špatné komunikační návyky

Lék na špatné komunikační návyky

Představte si pracovní prostředí, kde za vámi ostatní přijdou přímo,…

Jak spolehlivě znechutit on-line zákazníka

Jak spolehlivě znechutit on-line zákazníka

Co si myslíte o reklamách, které se na vás vyvalí při hledání webových…

Program na podporu rozvoje lidských zdrojů

Program na podporu rozvoje lidských zdrojů

Program agentury CzechInvest nazvaný *Standard rozvoje lidských zdrojů v…

Výpis 1003710049 z celkem 12408