Boj proti odporu

Vytisknout

Zavádění řídícího systému klientů může být velmi rozsáhlou investicí, jak finanční, tak ve smyslu zdrojů. Většina organizací myslících dopředu je dobře připravena a využívá hlasu klientů k řízení svých strategií managementu zákazníků. V ideálním světě by byly tyto strategie přijaty všemi zaměstnanci. Bohužel tomu tak není vždy. V mnoha velkých podnicích jsou jednotlivci i skupiny, které odporují strategiím řízení klientů z mnoha důvodů. Odpor může mít velmi zničující vliv na celou organizaci.…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace