Co je to osobní správa znalostí a jak ji využívat
Autor se zabývá aspekty použití správy znalostí. Společnosti prý často přehlížejí fakt, že bez…
Autor se zabývá aspekty použití správy znalostí. Společnosti prý často přehlížejí fakt, že bez…
Jeden z prvních internetových nadšenců tvrdí, že případná cenzura by byla pouze ke škodě sítě. Síť…
Schopnost k týmové spolupráci je nutná pro většinu zaměstnání. Dobrý tým předkládá vedoucímu takové…
Kombinace služeb pro zákazníky a marketingových funkcí do jediného projektu call centra má nesporné…
S pomocí automatizovaných trhů se mohou společnosti lépe rozhodovat v oblasti obstarávání a přenést…
V průběhu ledna tohoto roku zaznamenaly německé internetové portály zaměřené na zprostředkování…
Pokud začínáte s on-line podnikáním, můžete mít problémy s pojmenováním domény. Ta nejzajímavější…
Call centra, která vznikala od počátku 90. let, podporovala v první řadě služby zákazníkům…
V roce 1965 předpověděl Moore, jeden ze spoluzakladatelů společnosti Intel, zdvojnásobení výkonu…
Řada společností se v současné době obává odchodů zaměstnanců. Z toho pramení snaha pochopit příčiny…
Ve snaze předejít najímání nesprávných lidí sahají společnosti stále častěji k psychologickým testům…
Partner společnosti **Sequoia Capital** hovoří o investicích do podnikového softwaru a do Internetu.…