Call centrum budoucnosti
Call centra, která vznikala od počátku 90. let, podporovala v první řadě služby zákazníkům…
Call centra, která vznikala od počátku 90. let, podporovala v první řadě služby zákazníkům…
V roce 1965 předpověděl Moore, jeden ze spoluzakladatelů společnosti Intel, zdvojnásobení výkonu…
Příspěvek je zpracován jako rozhovor vrchního manažera obchodního centra **CGEY** Davida McIntosh s…
Partner společnosti **Sequoia Capital** hovoří o investicích do podnikového softwaru a do Internetu.…
S pomocí automatizovaných trhů se mohou společnosti lépe rozhodovat v oblasti obstarávání a přenést…
Ve snaze předejít najímání nesprávných lidí sahají společnosti stále častěji k psychologickým testům…
Nedávno provedený průzkum odhalil, že stres patří mezi 10 nejčastějších zdravotních rizik spojených…
Burzy typu **B2B** připomínají své fyzické protějšky pouze na první pohled. I nadále je u nich…
Řada společností se v současné době obává odchodů zaměstnanců. Z toho pramení snaha pochopit příčiny…
Propouštění bude mít v prvních letech 21. století novou podobu. Výpovědi budou postihovat muže i…
Propuštění pracovníka znamená pro zaměstnavatele i určité riziko spojené s hledáním náhrady. Další…
Ve snaze eliminovat administrativu a urychlit probíhající procesy sahají společnosti někdy k…