Trh práce - budoucnost patří Internetu

V průběhu ledna tohoto roku zaznamenaly německé internetové portály zaměřené na zprostředkování práce více než 1,6 miliónu přístupů. To znamená, že tyto stránky navštívil v průměru každý osmý Němec, který má doma k dispozici přístup na Internet. Během posledního roku tak vzrostla návštěvnost internetových burz práce o více než 100 %.

Autorka v článku analyzuje současnou situaci na trhu práce jak z hlediska uchazečů o zaměstnání, tak i z pohledu zaměstnavatelů vyhledávajících vhodné pracovníky. Konstatuje, že hlavním médiem pro inzerci volných míst se stává Internet na úkor tištěných novin a časopisů a popisuje hlavní výhody inzerce na Internetu. Podrobně se zabývá současnými požadavky na moderní elektronické burzy práce.

**Datum vydání:** IV/2001
Zdroj: Wirtschaft & weiterbildung - marketing, personalistika, e-learning
Zobrazit přehled článků ze zdroje Wirtschaft & weiterbildung
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace