Žebříček nejčtenějších článků na Management News

Zásady volby obleku pro přijímací pohovor

72 přečtení

Uchazeč o pracovní místo má v průběhu přijímacího pohovoru pouze několik sekund na to, aby…

Propouštění a jeho vliv na zbylé zaměstnance

72 přečtení

Propuštění pracovníka znamená pro zaměstnavatele i určité riziko spojené s hledáním náhrady. Další…

E-tutoring - ani krok bez mého lektora

72 přečtení

Velkou nevýhodou většiny výukových programů distribuovaných na nosičích CD-ROM je skutečnost, že…

Inteligentní call centrum - automatizace pravidel obchodování

72 přečtení

Současný trend zavádění samoobslužných aplikací (zejména v oblasti systémů pro řízení vztahů se…

Koncepční rámec může pomoci při strukturalizaci rozptýlených dat

72 přečtení

Vláda kanadské provincie Ontario se přesvědčila o tom, že při budování robustního datového skladu…

Vytváření hodnoty na burzách 21. století

71 přečtení

Většina společností v současné době využívá nové možnosti elektronických burz, a tím zlepšuje…

Nástup informačních technologií - Začátek velkého dobrodružství

71 přečtení

Ekonomický přínos informačních technologií (IT) pro lidstvo bude možná ještě větší, než byl přínos…

Nové přístupy firem k propouštění a najímání zaměstnanců

71 přečtení

Propouštění bude mít v prvních letech 21. století novou podobu. Výpovědi budou postihovat muže i…

Optický kabel až do domu - v plynovém potrubí

71 přečtení

Hlad po rychlém připojení firem i domácností k Internetu je hnacím motorem pro vznik stále nových…

Call centrum budoucnosti

71 přečtení

Call centra, která vznikala od počátku 90. let, podporovala v první řadě služby zákazníkům…

Nezávislí ředitelé společností

70 přečtení

Před deseti lety byl podíl ředitelů amerických společností, kteří před svým nástupem nebyli svázáni…

Analýzy call center: úspěšné řešení

69 přečtení

Díky výraznému rozšíření Internetu v poslední době stále více roste poptávka po call centrech…

Výpis 169180 z celkem 301