Manažer - zprávy z managementu

Zaměstnanec potřebuje znát svou cenu

Veškeré způsoby motivace zaměstnanců mohou selhat, opomenete-li průběžně ohodnocovat jejich práci. Každého přeci povzbudí, pokud někdo ocení, odmění (byť jen slovem)…

Automatizace procesu dolování znalostí z dat

Automatizace procesu dolování znalostí z dat

Software pro automatizaci dolování znalostí z dat a jejich modelování…

Zákazník nikdy nezvoní dvakrát

Článek v rámci předplatného Zákazník nikdy nezvoní dvakrát

Chcete-li dobře porozumět zákazníkovi, abyste mohli lépe vyhovět jeho…

Firmy kladou stále větší důraz na spolupráci zaměstnanců

Firmy kladou stále větší důraz na spolupráci zaměstnanců

Ještě v 19. století byly pracovní síly považovány pouze za komoditu. S…

Kancelář přímo u moře

Kancelář přímo u moře

Mnoho lidí stále odmítá mobilní telefony, pagery a další mobilní techniku,…

Během zlých časů se projeví manažerské schopnosti

Během zlých časů se projeví manažerské schopnosti

Teprve v těžkých dobách se skutečně projeví manažerské schopnosti. Ačkoli…

Elektronická hesla jsou málo bezpečná

Elektronická hesla jsou málo bezpečná

Přestože u uživatelů webu obecně vzrůstá ochota sdělovat své osobní údaje,…

Programové oddělení jako záruka obchodních výsledků

Článek v rámci předplatného Programové oddělení jako záruka obchodních výsledků

Vzhledem k tomu, že obchodní prostředí, v němž pracujeme, je stále…

eCRM - nový způsob optimalizace vztahů se zákazníky

eCRM - nový způsob optimalizace vztahů se zákazníky

Rok 1999 byl významným zlomem ve vztahu obchodníků a zákazníků. Zákazníci…

Jak se vyrovnat s chaosem

Jak se vyrovnat s chaosem

Mnoho vedoucích pracovníků takovou situaci zná: došlá pošta se už nevejde…

Ulovte nové zaměstnance do internetové sítě

Ulovte nové zaměstnance do internetové sítě

V době, kdy trh ovládají mamutí společnosti a koncerny s nepřehlédnutelnými…

Propouštění - jak si udržet zbývající zaměstnance

Propouštění - jak si udržet zbývající zaměstnance

Když v podniku dojde k propouštění nebo tato situace hrozí, mnoho…

Řízení vztahů se zákazníky a obchodními partnery má budoucnost

Článek v rámci předplatného Řízení vztahů se zákazníky a obchodními partnery má budoucnost

Odborníci předpokládají, že velkou součást procesů ve firmě bude tvořit…

Výpis 1193511947 z celkem 12488