Ten, který přežil

Vytisknout

Článek je postaven na paralele mezi reality show Survivor (Přeživší) a skutečným světem obchodu. Autor se zabývá strategiemi, které mohou pomoci podniku překonat období ekonomického poklesu. Co by tedy měla společnost dělat? Odpověď není jednoduchá úspěch předpokládá odvahu vyzkoušet něco nového a odlišného společně s podporou ze strany dodavatelů, obchodních partnerů a zaměstnanců. A také notnou dávku štěstí.Klíčovými oblastmi úspěchu jsou nábor a rozmístění talentovaných lidí toho lze…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace