Manažer vytvořil obchodní strategii, od níž očekával vzbuzení zájmu mnoha nových zákazníků. Pracoval na ni poctivě po dlouhé měsíce, sestavil plán se všemi…
Dnešní vedoucí a manažeři se musí na pracovištích a ve firmách potýkat se…
Projekt Phare 2000 a ministerstva pro místní rozvoj Ve čtvrtek 23. ledna začal v Ostravě rozsáhlý projekt vzdělávání manažerů…
Organizace mají dnes tendenci chápat správu obsahu (content management)…
Každý člověk má nějakou výkonnost. Nějakou výkonnost má i každá firma. Je-…
Využívání informačních technologií se v jednotlivých firmách většinou…
Většina malých a středních firem neví, co je čeká v EU Většina menších českých firem zatím neví, co je čeká v Evropské unii. A to…
Když v roce 1999 vytvořil devatenáctiletý programátor Shawn Fanning svůj…
Zaměstnanci jsou k odměňovacím strukturám firmy poměrně vstřícní. Tyto…
Ve světě obchodu usiluje každý subjekt o výhru. Jestliže své výhry…
V říjnu 2002 se v jednom srubu v horách v americkém státě Nové Mexiko…
Každý manažer je denně zdrojem zpětné vazby pro své okolí, opačně přijímat…
Britská počítačová společnost (BCS) provedla v nedávné době výzkum, jehož…