Dá se vám věřit?

Důvěra je nedefinovatelná položka, kterou dáváme předem, ale testujeme až později. Pokud jsou vaše vzkazy uvěřitelné a opravdové, lidé, kteří potřebují vaše služby, vám budou důvěřovat předem. To je důvod obchodů mezi lidmi, kteří se nikdy předtím nesetkali. Pro vybudování a udržení si takovéhoto druhu zákaznické loajality a důvěry poslouží následující rady:
1. Zjistěte, proč by vám lidé měli věřit – najděte pravý důvod, proč by s vámi mohli uzavřít obchod, zkoumejte svou motivaci a přání a zaměřte se na ten prvek, který vždy poskytujete bezchybně.
2. Rozšiřte svůj jedinečný faktor důvěry – lidé si zapamatují, co četli a slyšeli.
3. Vytvořte proces akčních kroků – lidé milují plány, proto jim sepište akční kroky potřebné k dosažení vašich cílů, jmenujte, kdo je za co odpovědný, a sdělte předpokládané datum dokončení.
4. Slaďte své činy s výsledky – důvěryhodní lidé nechávají své výsledky mluvit za sebe.
5. Dodržujte sliby – zní to jednoduše, ale... Lidé milují, když neočekávaně dostanou něco extra. Pokud se stala chyba, informujte o ní své klienty a sdělte jim své další kroky pro dosažení úspěchu.
-ba-
Zdroj: Entrepreneur.com - portál předního amerického časopisu pro podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje Entrepreneur.com
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace