Manažer - zprávy z managementu

Chvála a uznání všechny chmury zahání

Uznání a chvála jsou dva rozhodující prvky ve vytváření pozitivních emocí v podniku. Z posledního průzkumu The Gallup Organization, který zahrnul více než 4 miliony…

Nejsou lidi

Nejsou lidi

Kvalifikované pracovníky je stále těžší najít, Velká Británie je uprostřed…

Cože? Neslyším tě, rachtá mi blatník...

Cože? Neslyším tě, rachtá mi blatník...

Klasický typ videokonference je kancelářské zařízení, které není příliš…

Vyrazit nebo vylepšit?

Vyrazit nebo vylepšit?

Když zaměstnanec odvádí svou práci nedostatečně nebo dělá vážné chyby, bývá…

Ochráníme vaše data natotata

Ochráníme vaše data natotata

Využívání webových stránek ke komerčním účelům vede k postupnému zavádění…

Dobrá porada začíná na konci

Dobrá porada začíná na konci

Odcházejí vaši lidé z porad se slovy: Výborná schůze, už se moc těším na…

Velký bratr vás sleduje, ale kdy?

Velký bratr vás sleduje, ale kdy?

Stále vyšší počet firem monitoruje, jak jejich zaměstnanci využívají…

Zloději ve dne v noci chodějí

Zloději ve dne v noci chodějí

Dnešní doba si žádá stále přísnější bezpečnostní opatření. Platí to i v…

Naslouchání hlasu klientů

Naslouchání hlasu klientů

Není pochyb o tom, že společnost, která naslouchá svým klientům, bude…

Spolu pracovat a spolupracovat

Spolu pracovat a spolupracovat

V kultuře spolupráce lidé pracují efektivněji jako komunita řízená…

Pryč s tím nepořádkem!

Pryč s tím nepořádkem!

Zvoní telefon, ve schránce máte 94 zpráv, nemůžete najít šek od svého…

Jako Fénix z popela

Jako Fénix z popela

Elektronický marketing vznikl díky rychlé expanzi Internetu a vlétl do…

Bez asistentky ani ránu

Bez asistentky ani ránu

Soudobí podnikatelé či manažeři stále častěji cestují. Většinou se…

Výpis 1028410296 z celkem 12487