Uznání a chvála jsou dva rozhodující prvky ve vytváření pozitivních emocí v podniku. Z posledního průzkumu The Gallup Organization, který zahrnul více než 4 miliony…
Klasický typ videokonference je kancelářské zařízení, které není příliš…
Když zaměstnanec odvádí svou práci nedostatečně nebo dělá vážné chyby, bývá…
Využívání webových stránek ke komerčním účelům vede k postupnému zavádění…
Odcházejí vaši lidé z porad se slovy: Výborná schůze, už se moc těším na…
Stále vyšší počet firem monitoruje, jak jejich zaměstnanci využívají…
Dnešní doba si žádá stále přísnější bezpečnostní opatření. Platí to i v…
Není pochyb o tom, že společnost, která naslouchá svým klientům, bude…
V kultuře spolupráce lidé pracují efektivněji jako komunita řízená…
Zvoní telefon, ve schránce máte 94 zpráv, nemůžete najít šek od svého…
Elektronický marketing vznikl díky rychlé expanzi Internetu a vlétl do…
Soudobí podnikatelé či manažeři stále častěji cestují. Většinou se…