Pět hlavních pravidel pro tvorbu loga

Vytisknout

Umíte si představit, jak důležité je firemní logo? Objevuje se všude, od záhlaví dopisů po webové stránky, sahá k vašim zákazníkům, potenciálním zákazníkům, dodavatelům a médiím. Jinými slovy, logo zasahuje všechny, kteří jsou s vámi v jakémkoli kontaktu, a ovlivňuje jejich první dojem z vašeho podniku. Z důvodu jeho možného vlivu musí vaše logo nabízet příznivý dojem.

 Pokud se budete jasně a dynamicky prezentovat, budete působit profesionálně, i když třeba pracujete z domova. Naštěstí existují časem prověřené návody, kterými se můžete při rozhodování o vašem firemním logu řídit. Uložte si tato pravidla do paměti:

  • Vaše logo by mělo odrážet vaši firmu unikátním a upřímným způsobem – mělo by být symbolem vašeho odvětví, jména, vymezujících charakteristik nebo konkurenční výhody vašeho podniku.
  • Vyhněte se přílišným detailům – jednoduchá loga jsou rozpoznatelná rychleji než jiná (McDonald's, Nike, Prudential).
  • Vaše logo by mělo dobře fungovat i v černobílém provedení.
  • Ujistěte se, že ho lze velikostně stupňovat – mělo by být esteticky příjemné v malém i velkém provedení.
  • Vaše logo by mělo být umělecky vyvážené – mělo by lahodit oku, aby žádná část nepřemáhala zbytek. Barva, hustota linek a tvar ovlivňují rovnováhu loga.

-ba-

Zdroj: Entrepreneur.com - portál předního amerického časopisu pro podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje Entrepreneur.com
Štítky: Obchod a marketing
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace