Živé marketingové akce jsou zase ´in´ Obchodníci stále více využívají k dosažení zákazníků společenské události. Uvědomují si totiž, že se snižuje sledovanost televizních reklam, neboťtechnologie…
Objednávali jste si něco přes internet po desáté večer? Proč ne. Lidé jsou…
Třetí pokračování seriálu o správném pití vína přináší pohled Stevena…
Efektivní komunikace vyžaduje více než sdílení informací. Jde především o…
Většina klientů nachází kontakty na firmy on-line, než aby využívali něco…
Zaměstnancům Webcor Builders jednou trvalo skoro šedesát hodin, než…
Manažeři se často potýkají s nerozhodností, což jim přináší problémy v…
Desatero úspěšných obchodníků Úspěšní obchodníci disponují na rozdíl od ostatních lidí některými…
Již desítky let jsou poskytovatelé profesionálních služeb (konzultanti,…
Larry Eastland a Bob Klosterman se seznámili se v roce 1994, padli si do…
Společnost Nucleus Research, která se zabývá výzkumem a poradenstvím v…
V dobách změn a rozruchu se od vůdců očekává, že budou autentičtí a…