Manažer - zprávy z managementu

Stručně a jasně aneb Tipy pro snížení délky hovorů v call centrech

Jedním z nejčastějších měřítek efektivity call center je tzv. průměrný čas pro vyřízení hovoru (AHT). Britský portál Call Centre Helper proto požádal své čtenáře z…

10 příčin neúspěchu projektových týmů

Projektové týmy selhávají nejčastěji kvůli tomu, že jim chybí jasné a…

Článek v rámci předplatného The Art And Science of Coaching - Koučink - Věda i umění

Přemýšlíte o svém osobním rozvoji? Rádi byste poskytli svým zaměstnancům…

15 věcí, které lídr zvládá automaticky

Leadership není nic jiného než způsob chování člověka, který se postupem…

Lidské dovednosti projektového manažera

Jaké interpersonální dovednosti by rozhodně neměly chybět projektovým…

Co brání lídrům v úspěchu?

Nejčastějším důvodem, proč lídři selhávají, je jejich vlastní ego. Lídr si…

Umíte říci ne?

Umění říci ne je pro manažerskou praxi velmi důležité. V opačném případě…

Článek v rámci předplatného Studie: Globální trh s automobily dnes a zítra

Poptávka po automobilech na většině vyspělých trhů klesá. V Evropě se za…

Co nikdy neříkat podřízeným

Dobrý manažer by měl vědět nejen, co říkat svým podřízeným, aby je…

Článek v rámci předplatného Představte si, že jste Superman a další tipy, jak přestat odkládat povinnosti

Většina z nás má alespoň občas problémy s odkládáním činností, které jsou…

Šest myslících klobouků

Six Thinking Hats (Šest myslících klobouků) je název praktické techniky…

Článek v rámci předplatného Živá diskuze o finanční gramotnosti na přednášce Jana Bureše a Martina Kováře, odborníků z Poštovní spořitelny

PRAHA Druhá ze série přednášek odborníků z praxe BUSINESS MASTER CLASSES…

Umíte držet jazyk za zuby?

Umíte držet jazyk za zuby?

Jste na poradách ten první, kdo si bere slovo? Přehlížíte kolegy, kteří…

Výpis 48244836 z celkem 12519