Manažer - zprávy z managementu

Jak udržet koráb na hladině - Top 10 manažerských novoročních předsevzetí

Novoroční předsevzetí se týkají vesměs každého z nás. Mnozí si přitom již předsevzetí nedáváme, jelikož v jejich splnění již předem nevěříme. Manažeři by si však…

Kdy je porada jen ztrátou času?

Kdy je porada jen ztrátou času?

Současné firmy znatelně pociťují zahlcení informacemi. Jedním z důvodů…

Manažerem roku se stal Američan ve službách České spořitelny

Manažerem roku se stal Američan ve službách České spořitelny

Jack Stack, generální ředitel České spořitelny, je nejúspěšnějším manažerem…

Z CEO rizikovým manažerem

Z CEO rizikovým manažerem

Článek se zaměřuje na to, jak může rizikový management ovlivnit provozní…

Informační technologie a řízení rizika ve spolupráci pro energetický průmysl

Informační technologie a řízení rizika ve spolupráci pro energetický průmysl

Současný elektroenergetický sektor si stále ví…

Studie zjišťující využití softwaru v distribučních společnostech

Studie zjišťující využití softwaru v distribučních společnostech

V prosinci 1999 byl celkovému počtu 743 odběratelů magazínu TED Magazine z…

Nebát se a nekrást (a nezkrachovat)

Nebát se a nekrást (a nezkrachovat)

V současných konkurenčních podmínkách se úspěchy a neúspěchy firem velmi…

Studie: Diskriminace žen na řídících pozicích

Téma postavení žen na trhu práce a rovnost příležitostí žen a mužů na…

Jak definovat a sdílet nejlepší podnikové postupy

Jak definovat a sdílet nejlepší podnikové postupy

Podniky dost často vyvíjejí strategie změn, ty však také často selhávají.…

Správa znalostí za pakatel

Správa znalostí za pakatel

Každý, kdo chce ve své firmě zavést správu znalostí, musí zvážit, zda mu…

Jak firmy vychovávají své vlastní lídry

Jak firmy vychovávají své vlastní lídry

Jednou z podstatných příčin firemního úspěchu je schopnost rozvíjet vnitřní…

Neviditelná výhoda

Neviditelná výhoda

Žádný vedoucí pracovník nemůže ve firmě udělat…

6 rad pro lepší vztahy se zákazníky

6 rad pro lepší vztahy se zákazníky

Současná podnikatelská sféra si žádá návrat ke kořenům: k péči o zákazníka…

Výpis 1116811180 z celkem 12371