Spokojenost v práci ovlivňuje celá řada faktorů: vztahy s kolegy a nadřízenými, vyváženost pracovního a osobního života, pracovní prostředí a zdroje, odměna,…
Sympatie mezi lidmi jsou základem pro úspěch celého pracoviště. Konflikt…
Doba, kdy řízení bylo o příkazech a kontrole, je tatam. Současným trendem…
Svůj kariérní kapitál si na pracovišti dlouze budujete. Anebo patříte spíše…
V ideálním světě by zaměstnanci měli být spokojení, motivovaní a…
Vyjednáváte s dodavateli? - Nepodceňujte volbu strategie! Jako nákupčí ve významné mlékárenské společnosti se Pavel právě těší, jak…
Většina lidí se v práci snaží, ale jsou i tací, kteří se prostě namáhat…
Manažeři a to, jak dokáží řídit své podřízené, utváří celkový chod firmy.…
Jak působí vaše neverbální komunikace? Jak působíte, když mluvíte? Možná si zakazujete gesta, protože máte pocit,…
Úkolem projektové kanceláře (PMO) je zlepšovat řízení projektů napříč…
Jak na prezentaci pro velké publikum Základem úspěchu při prezentaci či jiném veřejném vystoupení před…
Řídit kreativní zaměstnance není jako řídit zaměstnance na výrobní lince,…
Nejen samotní obchodníci, ale i manažeři obchodních týmů by měli znát…