Důraz na zákazníka je jednou z věcí, kterou šéfové digitálu mohou vzít za svou. Mohou rozesílat e-maily obsahující novinky a nové poznatky o zákaznících, stejně jako…
Čtvrtletní zisky už nyní nejsou přesným odrazem toho, jak si firma vede.…
Manažerům je často vytýkáno, že nechtějí poskytovat zpětnou vazbu. Mnozí…
Výšlap na horu poznání není nikdy marný, buď dosáhnete vyššího bodu již…
Kdo by nechtěl efektivněji řídit svůj čas... Snaha lépe využívat své časové…
Zlozvyky veřejného vystupování (1/2) Každý z nás má určité komunikační návyky, které jsou natolik rutinní, že si…
Pondělí 23. listopadu 2015 16:30-22:00 Corinthia Hotel Prague, Kongresová…
Vadí vám jako zaměstnanci, když vám váš šéf nevěří? Komu by to také…
Profesní síť LinkedIn je skvělým nástrojem navazování nových obchodních…
Jan Mühlfeit věří, že jedinci, organizace i státy mají obrovský lidský…
Marshall Goldsmith je světově uznávaný kouč vrcholových manažerů, spíkr a…
Jen polovina zaměstnanců tvrdí, že jim management společnosti představuje…
Statické obchodní modely jsou už zastaralé a my je musíme nahradit novými,…