Tři důvody pro vynechání vtipů při prezentaci

Vytisknout

Neustále se hovoří o tom, že pokud chceme na základě prezentace vydělat peníze, musíme zapojit humor. Humor je bezpochyby jedním z nejsilnějších komunikačních nástrojů při prezentaci před publikem, dobře s ním však dokáží zacházet jen šťastnější jedinci, kteří jsou v tomto případě v menšině. Někteří mluvčí se na humorné zpestření svých prezentací připravují za pomoci publikací s nejnovějšími nebo osvědčenými vtipy. Naučí se některé z nich zpaměti a více či méně úspěšně je pak prezentují. Měli by…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace