Nasloucháním prokazujete respekt, zájem a empatii. Naslouchejte abyste dokázali, že jste otevřeni novým myšlenkám a návrhům, že ke svým kolegům chováte důvěru a že…
Bez vizuálních vjemů nám při komunikaci často chybí kontext a pak…
Nástup do práce byste měli připravit nejen pro řadové zaměstnance, ale i…
Hlavním úkolem přednášejícího je zajistit, aby každý měl určitou představu…
Chcete-li se zlepšit v rozhodování, nejprve se zamyslete nad následujícími…
Léto, a zejména to prázdninové, se blíží. Ale pozor! Právě v tomto období…
Sezení nás zabíjí. Pro lidské tělo je ještě horší než kouření. Varovné…
Někdy se cíle stanovují tak, že se zaměstnancům řekne, ať si je stanoví…
Když vaši zaměstnanci neustále pracují jen napůl, víte, že máte problém.…
Přijetí špatného zaměstnance s sebou nese náklady. Některé z nich, jako…
Emoční únos je nejhorší nepřítel každého prezentujícího. Nastává tehdy,…
Když dokážete číst emoce větších skupin lidí, můžete správně zareagovat v …
Znáte své unikátní schopnosti a jedinečné vlohy? Chcete-li být úspěšní a…