Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

Nebojte se zákaznické zkušenosti (2/2): Návod na úspěch

V předchozím článku jsme se dozvěděli, že zákaznická zkušenost je širší problematika než pouhý zákaznický servis. Nyní se zaměříme na samotnou zákaznickou zkušenost…

Simon Sinek: Kdo neumí komunikovat, nemůže být lídrem

Ani ty nejlepší nápady a strategie nemohou uspět, pokud jim nikdo nerozumí.…

Francouzi získali právo na nerušené volno

Moderní technologie dnes umožňují nepřetržitý přístup k internetu a e-…

Je sebevražda k smíchu?

Základní výrazy v obličeji jsou stejné po celém světě. Lidé s různými…

Pavel Makovský, LIGS University

Prokrastinace – módní pojem, nebo hrozba?

V poslední době často slýcháme pojem prokrastinace. Co si však pod tímto…

5 kroků ke splnění (téměř) každého cíle

Začátek roku je tradičním obdobím předsevzetí a vytyčování nových cílů.…

Nebojte se zákaznické zkušenosti (1/2): Nepleťte si ji se zákaznickým servisem

Disney, Starbucks a Amazon jsou společnosti působící v různých odvětvích.…

Nejčtenější články na Management News v roce 2016

Čeští manažeři se v uplynulém roce nejvíce zajímali o pružnou práci,…

Důvěryhodnost není jen o tom, že nelžete…

Své sny a cíle popisujte s vášní a odhodláním. Mluvte o tom, co vás…

3 klíčové principy, které musí dodržovat každý startup

Zajistit úspěch startupu není snadná věc. Selhání je docela běžné 9 let po…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

3 tipy, jak se vyhnout vyhoření na vedoucí pozici

Řídit vlastní prosperující byznys je vnitřně velmi uspokojivá záležitost.…

Dobrý lídr nepřikazuje, ale inspiruje

Dobrý šéf a lídr věří svým lidem. Proto také vytváří prostředí, v němž…

Jan Dvořák, ředitel Počítačové školy Gopas

6 mýtů o produktivitě – čeho se raději vyvarovat

S blížícím se koncem roku přichází opět čas bilancování a předsevzetí do…

Výpis 18471859 z celkem 6609