V předchozím článku jsme se dozvěděli, že zákaznická zkušenost je širší problematika než pouhý zákaznický servis. Nyní se zaměříme na samotnou zákaznickou zkušenost…
Ani ty nejlepší nápady a strategie nemohou uspět, pokud jim nikdo nerozumí.…
Moderní technologie dnes umožňují nepřetržitý přístup k internetu a e-…
Základní výrazy v obličeji jsou stejné po celém světě. Lidé s různými…
V poslední době často slýcháme pojem prokrastinace. Co si však pod tímto…
Začátek roku je tradičním obdobím předsevzetí a vytyčování nových cílů.…
Disney, Starbucks a Amazon jsou společnosti působící v různých odvětvích.…
Čeští manažeři se v uplynulém roce nejvíce zajímali o pružnou práci,…
Své sny a cíle popisujte s vášní a odhodláním. Mluvte o tom, co vás…
Zajistit úspěch startupu není snadná věc. Selhání je docela běžné 9 let po…
Řídit vlastní prosperující byznys je vnitřně velmi uspokojivá záležitost.…
Dobrý šéf a lídr věří svým lidem. Proto také vytváří prostředí, v němž…
S blížícím se koncem roku přichází opět čas bilancování a předsevzetí do…