Méně běžné, avšak efektivní způsoby propagace malých firem

Při propagaci svého podnikání se snažíme ovlivnit veřejnost tak, aby si spotřebitelé koupili to, co nabízíme. Existuje přitom mnoho komunikačních kanálů, které malá firma může využít. A existuje také rozdíl mezi propagací a reklamou. Reklama je totiž jen jedna z více akcí nebo činností, kterou může firma ke své propagaci podniknout. Jakou propagaci mohou tedy malé firmy využít?

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.