Od manažerů se očekává, že budou bravurně procházet každodenními krizemi. Realita je však taková, že často podléhají stresu, což vede ke špatné komunikaci a…
Obavy z veřejného vystupování jsou jedním z nejčastějších lidských strachů.…
I když jsou lidé v práci, řada z nich vykazuje jen fyzickou přítomnost.…
Neberte se příliš vážně, ani když to vyplývá zvaší funkce. Podle výzkumů to…
Na dovolená si máme odpočinout. Zvolte si proto takovou formu odpočinku,…
Dobrá interpersonální komunikace je kombinací schopnosti jasně a výstižně…
Přimět pracovníky spolupracovat a rozšířit interakce je jen příklad, jak…
Každá změna způsobuje určitý stres. Platí to i pro dobré změny. V létě to…
Jak může vůdce lépe řídit stres? Článek přináší rady odborníků z amerického…
Když se hovoří o řízení talentu, často se odkazuje na osoby s velkým…
Při dokonalém ovládnutí nonverbální komunikace nestačí mít pod kontrolou…