Mnoho manažerů se domnívá, že jejich odpovědnost končí, když problém sdělí někomu jinému. Avšak bez podniknutí akce je to jen plýtvání dechem. Velmi často manažeři…
Šťastní a spokojení zaměstnanci mají pozitivní vliv na podnikové příjmy a…
Správně používaný e-mail může podpořit prodej, komunikaci s klienty i…
Pro řečníka je velmi důležité využít co nejlépe přípravný čas, aby předvedl…
Někdy se stane, že místo toho, aby se člověk jevil jistě a přesvědčivě při…
Pokud se manažeři chtějí po dovolené vrátit do práce a mít prázdnou e-…
Každodenní život obchodníka se skládá ze schůzek a jednání s lidmi. Ať už…
Systematické plánování času neznamená nutně více práce, ale inteligentnější…
V jednom svém díle pokládá řecký filosof Platón otázku: Kdyby vás prsten…
Žádná firma není ráda, když ji opustí kvalitní zaměstnanec. To, že takový…
Při schůzce s perspektivním klientem, nadřízeným nebo kolegou u oběda se…
Ve schopnosti adaptovat se a prospívat v nové práci v průběhu prvních…