Dobrá interpersonální komunikace je kombinací schopnosti jasně a výstižně říci, co chceme, poslouchat názory druhých a podle toho formulovat další řeč. Důležité je…
Přimět pracovníky spolupracovat a rozšířit interakce je jen příklad, jak…
Každá změna způsobuje určitý stres. Platí to i pro dobré změny. V létě to…
Jak může vůdce lépe řídit stres? Článek přináší rady odborníků z amerického…
Když se hovoří o řízení talentu, často se odkazuje na osoby s velkým…
Při dokonalém ovládnutí nonverbální komunikace nestačí mít pod kontrolou…
Ukazuje se, že Američané většinoujezdí do práce ve svých vozech sami. Podle…
Nejeden manažer se se svým týmem dostane do situace, kdy kolektivní práce a…
Masáž horkými lávovými kameny se ve světě využívá již po staletí, u nás se…
Dovedete si představit svůj pracovní den bez asistenta? Bez toho skvělého…
Jistě jste mnohokrát slyšeli, že mluvit na veřejnosti je umění. Obecně se…