Manažer - zprávy z managementu

Proč radši než na intuici založit nákupní politiku na solidní vědě (1/2)

Nedopusťte, aby vaše oddělení nákupu bylo ovládáno kognitivními zkresleními. To by bylo skvělé pro vaše konkurenty, ne pro vaši výsledovku.

Influencer marketing: Jak začít?

Influencer marketing je nástroj, který vám může pomoci s růstem. Je to však…

Jak nejlépe najímat pro firemní digitální iniciativu (2/2)

V předchozím článku jsme viděli, že pokud chcete najmout ty správné lidi…

Článek v rámci předplatného Jste dobří v mluvení na veřejnosti? Zpeněžte své zkušenosti

Můžete pomoci ostatním vytvořením kurzu a jeho prodejem na svém webu. Nebo…

Obsahový marketing: Proč je vlastně tak účinný?

Pokud chcete, aby vaše firma uspěla, co nejdřív začněte vytvářet poutavý,…

Jak nejlépe najímat pro firemní digitální iniciativu (1/2)

Chcete-li digitalizovat svůj provoz, musíte najít talentované lidi. Jak to…

Propagují vaši společnost v sociálních médiích také zaměstnanci?

Víte, co dělají Dell, MasterCard, Starbucks a některé univerzity na…

Proveďte výzkum, získáte skvělý obsah

Zejména na poli B2B by měl být původní výzkum základem vašich…

Spolupráce s influencery: Jak na to

Přemýšlíte o tom, že byste vyzkoušeli influencer marketing? Abyste zvýšili…

Kolektivní inteligence (1/2): O lidském myšlení

Lidské myšlení je vědomý a úmyslný proces. Na druhou stranu, nemůže být…

Typologie šéfů pro inovace (2/2)

V předchozím článku jsme viděli, že topmanažeři zaměření na inovace dnes už…

Dvě základní otázky experimentů s univerzálním základním příjmem

Minimální příjem garantovaný státem je koncept, o kterém se hodně mluví.…

Typologie šéfů pro inovace (1/2)

Víte, že existuje několik typů vedoucích pracovníků zaměřených na inovace?…

Výpis 144156 z celkem 1837