Crowdsourcing (1/2): O co vlastně jde

Crowdsourcing je dnes velmi populární využití idey o moudrosti davů – což je myšlenka, že velké skupiny lidí mohou být ve výsledku chytřejší než menší skupiny složené z brilantních jedinců. Stále častěji tuto metodu využívají společnosti, veřejný sektor i neziskové organizace jako nástroj pro vymýšlení inovací.

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

Články v sérii

Aktuální

Crowdsourcing (1/2): O co vlastně jde

Aktuální

Crowdsourcing (2/2): Rozdíl mezi jeho 2 typy