V předchozím článku jsme viděli, jak důležité je pečlivě prozkoumat, co zákazníci potřebují, jaké mají zvyky a jaké překážky je čekají. Nyní se podívejme, proč je…
aneb 4 základní pravidla generační obměny ve vedení firmy V České…
Pokud chcete zákazníkům poskytovat skutečně perfektní zkušenost, musíte se…
Pokud nejste přirozený talent, nikdy nebudete dobrý řečník. Jste-li navíc…
Důraz na zákazníka je jednou z věcí, kterou šéfové digitálu mohou vzít za…
Čtvrtletní zisky už nyní nejsou přesným odrazem toho, jak si firma vede.…
Statické obchodní modely jsou už zastaralé a my je musíme nahradit novými,…
Rok 2015 je nepochybně dalším významným milníkem pro organizace, které mají…
1. ledna 2016 začne platit novela zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví,…
Steve Jobs: Zrození vizionáře je poutavě napsaná kniha, která mění zažitý…
Jak je interní komunikace ve firmách důležitá a že priority, obsah i tón…
7 návyků skutečně efektivních lidí popsal populární americký odborník na…
Digitální technologie jsou dnes integrální částí strategií. Znamenají dělat…