Poskytování zákaznického servisu tak, aby byl bez průtahů a nepohodlí, je klíčem k dosažení dokonalé zákaznické zkušenosti. Firmy by se proto měly snažit to svým…
Jak jsme viděli v předchozím článku, spotřebitelé jsou dnes lépe…
Možná je načase přehodnotit, co na trhu B2B vaše firma nabízí. Koneckonců…
Když mladí podnikatelé chtějí založit nový startup, často si jdou o peníze…
Trend sdílení pracovních míst je na vzestupu. Zaměstnancům přináší možnost…
Zamyslete se nad začátkem nového vztahu – jak se v takové fázi chováme?…
Občas slyším od kamarádů nebo zákazníků, že to u nich ve firmě žije.…
Dynamika vývoje trhů i společností vyžaduje manažerské přístupy, které…
Agilní přístup k vývoji softwaru je založen na krátkých opakovaných…
Pro mnoho investorů je Warren Buffett nesporným mentorem názorovým lídrem.…
V prvním díle článku jsme se obecněji zaměřili na potřebu přesahu agilních…
V předchozím článku jsme viděli 4 role, které na sebe mohou CFO vzít, aby…
Aby rodinná firma přežila, musí zavést firemní politiku a procesy, které ji…