| Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Firmy často nedoceňují skutečnost, že práci znalostních pracovníků výrazně ovlivňuje i fyzické prostředí, v němž se nacházejí, tj. kanceláře, kóje, budovy a mobilní…
Přiznejme si, že je velice těžké udělat dojem na prodejce, a to i když se…
Počty obchodních vztahů spojených s partnerským vztahem jsou stále na…
V práci trávíme většinu svého života. Sdvacetiprocentním nárůstem…
Mnoho firem plýtvá prostředky na nepotřebný průzkum v zákaznické sféře,…
Dobrá obchodní strategie vyžaduje strategii vůdcovství potřebnou…
Vnitrofiremní komunikace hraje zásadní roli v oblasti marketingových…
Převedení strategického myšlení do konkrétních akcí bývá složité. Mezi…
Prodejci mají případové studie v oblibě. Obsahují to, co stávající i…
Až budete navrhovat motivační program pro svou obchodní síť, zkuste využít…
Britský Národní registr ekonomických subjektů provedl výzkum, ve kterém se…