Interní komunikace je základ

Vytisknout

Vnitrofiremní komunikace hraje zásadní roli v oblasti marketingových strategií. Čeští zaměstnavatelé si začínají uvědomovat, že právě tato složka může být rozhodující konkurenční výhodou i v boji o zaměstnance. PhDr. Milan Mikuláštík, Ph.D. zdůrazňuje při vytváření vnitrokomunikační strategie psychologické postupy. Vnitrofiremní komunikace je podle něho komunikační sítí, která umožňuje samotnou existenci organizací.V době mohutného přílivu informací a dat je třeba komunikovat maximálně přesně a…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace