Odměňování vašich obchodních partnerů není jako odměňování zaměstnanců

Až budete navrhovat motivační program pro svou obchodní síť, zkuste využít následující tipy:

Udržujte komunikaci. Propagujte svůj program pravidelnou komunikací, například prostřednictvím emailu. President Pembroke Consulting, M. Dancer, navrhuje tlumočit naprosto jasná očekávání, co se výkonnosti týče. Podporuje zavedení dvou směrů komunikace, jeden k vedoucím a druhý k prodejcům.

Nabízejte rozmanité odměny, ale zvlášť důležité je, být dobře obeznámen s kulturou nebo demografií prodejců, které chcete motivovat. Dancer také navrhuje umožnit prodejcům vybrat si programy, které se hodí jejich obchodním potřebám.

Zvlášť důležité je vyhledávání zpětné vazby, výsledků vašich investic. Například objem a růst jsou, mimo jiné, faktory, které můžete měřit.

Odměňujte dobré chování a zvednou se vám tržby. Zaměřte se na ohodnocení chování, které dokazuje, že prodejce myslí na dlouhodobý růst.

-av-
Zdroj: Incentive Magazine - magazín zabývající se zaměstnaneckými výhodami a motivací.
Zobrazit přehled článků ze zdroje Incentive Magazine