Odměňování vašich obchodních partnerů není jako odměňování zaměstnanců

Vytisknout

Až budete navrhovat motivační program pro svou obchodní síť, zkuste využít následující tipy:Udržujte komunikaci. Propagujte svůj program pravidelnou komunikací, například prostřednictvím emailu. President Pembroke Consulting, M. Dancer, navrhuje tlumočit naprosto jasná očekávání, co se výkonnosti týče. Podporuje zavedení dvou směrů komunikace, jeden k vedoucím a druhý k prodejcům.Nabízejte rozmanité odměny, ale zvlášť důležité je, být dobře obeznámen s kulturou nebo demografií prodejců, které…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace