Manažer - zprávy z managementu

Vedení pracovního týmu v krizové situaci

Když nastane krizová situace, začnou se lidé na pracovišti chovat nestandardně. Svou roli zde hraje stres a nejistota velmi často dochází ke konfliktům a vztahy…

Sociální psychologie v řízení projektů

Článek v rámci předplatného Sociální psychologie v řízení projektů

Úspěch projektu závisí hlavně na lidech, kteří na něm pracují. Ti musí být…

Spolupráce ve fázi vývoje výrobku může zefektivnit práci

Spolupráce ve fázi vývoje výrobku může zefektivnit práci

Společnost, která chtěla zcela zviditelnit určitý proces, se dříve musela…

Potřebují firmy centrální oddělení pro řízení projektů?

Článek v rámci předplatného Potřebují firmy centrální oddělení pro řízení projektů?

Asi každá větší firma má oddělení lidských zdrojů, oddělení IT, oddělení…

Společnost Ford vstupuje do éry e-komerce vybudováním intranetu

Společnost Ford vstupuje do éry e-komerce vybudováním intranetu

Na počítačovou síť společnosti Ford je napojeno více než 175 tisíc…

Klíč k úspěšnému řízení projektů

Článek v rámci předplatného Klíč k úspěšnému řízení projektů

Po mnoho let bylo řízení projektů považováno za zcela druhořadou a poněkud…

Řízení projektů: spíše umění než věda

Článek v rámci předplatného Řízení projektů: spíše umění než věda

Úspěšné řízení projektů závisí na mnoha záležitostech. Projekt je úspěšný,…

V čem spočívá rozdíl mezi programy a projekty

Článek v rámci předplatného V čem spočívá rozdíl mezi programy a projekty

Podnikové prostředí je stále složitější. Aby organizace obstály na neustále…

Týmová práce je klíčem k úspěchu firmy

Článek v rámci předplatného Týmová práce je klíčem k úspěchu firmy

Autorka článku se zabývá otázkou, proč jsou pracovní týmy klíčem k úspěchu…

Řízení pracovních skupin a správná komunikace

Článek v rámci předplatného Řízení pracovních skupin a správná komunikace

Práce ve skupině je podobná životu ve velké rodině. Každý zde má své…

Bionický přístup k vedení týmu

Článek v rámci předplatného Bionický přístup k vedení týmu

Osobní setkání představuje již celá tisíciletí prostředek vzájemné…

Naslouchání se musíme učit - Jak poznat, že naše slova nacházejí odezvu?

Naslouchání se musíme učit - Jak poznat, že naše slova nacházejí odezvu?

Je možné, že naslouchání je vůbec nejtěžš&…

Jaký význam má prognostika pro činnost servisní organizace

Jaký význam má prognostika pro činnost servisní organizace

Servisní organizace mají stále více důvodů hledět do budoucnosti.…

Výpis 443455 z celkem 474