Uplatnění brainstormingu při podnikových poradách

Vytisknout

Mnoho porad, při kterých se používá brainstorming, je neproduktivních, protože nejsou správně naplánovány a vedeny. Článek na příkladech z oboru marketingu a reklamy ukazuje, jak správně vést brainstormingové porady.Nejprve je nutné stanovit jeden konkrétní cíl větu, která přesně definuje, čeho chceme dosáhnout. Tuto větu je třeba vizuálně znázornit tak, aby ji všichni účastníci vnímali.Dále je třeba vybrat správné účastníky do týmu: jednoho vedoucího, 2-3 lidi, kteří jsou dobře obeznámeni s…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace