|   | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. | 
Důraz na zákazníka je jednou z věcí, kterou šéfové digitálu mohou vzít za svou. Mohou rozesílat e-maily obsahující novinky a nové poznatky o zákaznících, stejně jako…
 
   Porady jsou často jen ztrátou času, protože nemají jasně daný program,…
 
   Manažerům je často vytýkáno, že nechtějí poskytovat zpětnou vazbu. Mnozí…
 
   Čtvrtletní zisky už nyní nejsou přesným odrazem toho, jak si firma vede.…
 
   Kdo by nechtěl efektivněji řídit svůj čas... Snaha lépe využívat své časové…
 
   Vadí vám jako zaměstnanci, když vám váš šéf nevěří? Komu by to také…
 
   Jan Mühlfeit věří, že jedinci, organizace i státy mají obrovský lidský…
 
   Jen polovina zaměstnanců tvrdí, že jim management společnosti představuje…
 
   Marshall Goldsmith je světově uznávaný kouč vrcholových manažerů, spíkr a…
 
   Statické obchodní modely jsou už zastaralé a my je musíme nahradit novými,…
 
   Web management.about.com se zamyslel nad nejzásadnějšími otázkami v každém…
 
   Rok 2015 je nepochybně dalším významným milníkem pro organizace, které mají…
 
   Pokud jste už delší čas nezkusili něco nového, může to být známkou toho, že…