Jak na fantastickou zákaznickou zkušenost: Není to o malých zlepšeních (2/3)

Vytisknout

V předchozím článku jsme viděli, jak důležité je pečlivě prozkoumat, co zákazníci potřebují, jaké mají zvyky a jaké překážky je čekají. Nyní se podívejme, proč je třeba skutečně vycházet vstříc potřebám zákazníků namísto toho, abyste jen zlepšovali procesy, které ovlivňují cestu zákazníka. Článek na webu mckinsey.com je přesně o tom. Jak zákazníkům zajistit tu nejlepší zkušenost Nejprve musíte sestavit seznam všech, kteří se nějak podílejí na tom, jak vypadá zákaznická zkušenost u vaší firmy.…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace