Jednou z klíčových dovedností efektivního manažera je umění delegovat práci. Účinné předávání práce podřízeným vám umožní efektivně pracovat, rozvíjet členy svého…
Nezdravá soutěživost, šikana, workoholismus nebo třeba pomlouvání. To jsou…
To, že vaše cíle by měly být ambiciózní (ale realistické) a zároveň…
Svět se mění a těmto změnám se musí přizpůsobovat i firmy a manažeři. Roku…
Vybrat ty správné kandidáty je základním předpokladem dobré týmové…
Program 7 návyků skutečně efektivních lidí se dočkal své páté generace.…
Často v odborných textech a článcích pro manažery čteme, že vzdělání…
Mikro-manažerů je mezi vedoucími týmů hodně. Ale málokterý z nich by to…
Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale…
Očekávání pracovníků se neustále vyvíjí. Čím dál tím větší důraz se klade…
Relaxace a občasné pauzy jsou nejen přínosné, ale zcela nutné. Bez zdravého…
„Deadline management“ je anglická fráze, která popisuje schopnost plánovat,…
Být opravdu dobrým manažerem vyžaduje nejen teoretické znalosti, ale i…