Manažer - zprávy z managementu

Článek v rámci předplatného Blue Ocean Strategy - Úvod do hledání nekonkurenčních trhů

Proč některé společnosti uspějí s uváděním nových produktů na trh a jiné selžou? Lze vytvořit svůj vlastní tržní prostor, kde alespoň po nějakou dobu…

Jak na to, aby prezentaci nechyběl zápal a zaujetí?

Na podzim se mění barva listí ze zelené na zlatou, červenou a oranžovou.…

Je vaše prezentace přitažlivá pro odlišné typy osobností?

Použijme typologii MBTI a rozdělme lidi na ty, kteří upřednostňují smysly,…

Jak nezkazit vánoční večírek sobě ani druhým

Nastává období firemních vánočních večírků. Na jedné straně je důležitě…

Prezentace na poslední chvíli: Jak přežít (2/2)

Web presentationmagazine.com připravil sérii rad pro situaci, kdy musíte…

Online porady a webináře: Jak na to, aby vám ostatní věnovali pozornost

Webináře jsou prokleté. Každý je přesvědčen o tom, že zatímco mluví,…

Článek v rámci předplatného Jak by mělo vypadat vánoční přání pro obchodní partnery

Není to tak dávno, co jsme na Vánoce odesílali klientům či obchodním…

Prezentace na poslední chvíli: Jak přežít (1/2)

Když jste na poslední chvíli požádáni, nebo spíše pověřeni, abyste…

Jak na fantastickou zákaznickou zkušenost: Není to o malých zlepšeních (2/3)

V předchozím článku jsme viděli, jak důležité je pečlivě prozkoumat, co…

Pracovní setkání? Výstřihy a parfémy si nechte na večer

Ať už jdete na obchodní schůzku, pracovní pohovor, networkingovou akci či…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Jen třetina menších firem přežije své zakladatele

aneb 4 základní pravidla generační obměny ve vedení firmy V České…

Jak na fantastickou zákaznickou zkušenost: Potřebujete správný přístup (1/3)

Pokud chcete zákazníkům poskytovat skutečně perfektní zkušenost, musíte se…

Ředitel digitálního oddělení: Jaká je jeho role (2/2)

Důraz na zákazníka je jednou z věcí, kterou šéfové digitálu mohou vzít za…

Výpis 560572 z celkem 1889