Tržní prostředí, v němž pracujeme, se neustále mění a vyvíjí. To je dáno především měnící se povahou a náročností zákazníků, podléhajících reklamním i módním vlnám,…
Komunikace mezi lidmi se s rozvojem moderních technologií, jako jsou SMS…
Chcete-li dobře porozumět zákazníkovi, abyste mohli lépe vyhovět jeho…
Rok 1999 byl významným zlomem ve vztahu obchodníků a zákazníků. Zákazníci…
Odborníci předpokládají, že velkou součást procesů ve firmě bude tvořit…
Rafinérskému průmyslu Spojených států nelze upřít vyspělost. Přesto zde…
Sektor finančních služeb prochází v současné době výraznými změnami…
Termín dvourychlostní ekonomika označuje jev, kdy dva klíčové sektory…
Spotřebitele, kteří tvoří trh, je možno rozdělovat na základě různých…
E-mailové zpravodaje pomáhají udržovat vztahy se zákazníky, zvyšují…
Snad každá firma si chce vytvořit svou značku, se kterou by obstála v…
Je zajímavé, že drtivá většina firem komunikuje se svými zákazníky pouze…
Z průzkumu, který zveřejnila firma Liquid Agency vyplývá, že povědomí…