Manažer - zprávy z managementu

Článek v rámci předplatného Jak přizpůsobit marketing měnící se povaze zákazníků

Tržní prostředí, v němž pracujeme, se neustále mění a vyvíjí. To je dáno především měnící se povahou a náročností zákazníků, podléhajících reklamním i módním vlnám,…

Firmy musí hovořit jazykem zákazníků

Firmy musí hovořit jazykem zákazníků

Komunikace mezi lidmi se s rozvojem moderních technologií, jako jsou SMS…

Zákazník nikdy nezvoní dvakrát

Článek v rámci předplatného Zákazník nikdy nezvoní dvakrát

Chcete-li dobře porozumět zákazníkovi, abyste mohli lépe vyhovět jeho…

eCRM - nový způsob optimalizace vztahů se zákazníky

eCRM - nový způsob optimalizace vztahů se zákazníky

Rok 1999 byl významným zlomem ve vztahu obchodníků a zákazníků. Zákazníci…

Řízení vztahů se zákazníky a obchodními partnery má budoucnost

Článek v rámci předplatného Řízení vztahů se zákazníky a obchodními partnery má budoucnost

Odborníci předpokládají, že velkou součást procesů ve firmě bude tvořit…

Podrobný pohled na hodnocení ropných a plynárenských společností

Podrobný pohled na hodnocení ropných a plynárenských společností

Rafinérskému průmyslu Spojených států nelze upřít vyspělost. Přesto zde…

Hodnocení nehmotných aktiv v sektoru finančních služeb

Hodnocení nehmotných aktiv v sektoru finančních služeb

Sektor finančních služeb prochází v současné době výraznými změnami…

Velká Británie se smiřuje s "dvourychlostní" ekonomikou

Velká Británie se smiřuje s "dvourychlostní" ekonomikou

Termín dvourychlostní ekonomika označuje jev, kdy dva klíčové sektory…

Jen dobrý marketing je konkurenční výhodou

Článek v rámci předplatného Jen dobrý marketing je konkurenční výhodou

Spotřebitele, kteří tvoří trh, je možno rozdělovat na základě různých…

Šest klasických chyb e-mailových zpravodajů

Článek v rámci předplatného Šest klasických chyb e-mailových zpravodajů

E-mailové zpravodaje pomáhají udržovat vztahy se zákazníky, zvyšují…

Jak si vytvořit úspěšnou obchodní značku

Jak si vytvořit úspěšnou obchodní značku

Snad každá firma si chce vytvořit svou značku, se kterou by obstála v…

Maličkost, na které záleží - prezentace značky

Článek v rámci předplatného Maličkost, na které záleží - prezentace značky

Je zajímavé, že drtivá většina firem komunikuje se svými zákazníky pouze…

Úpadek značek (brandů) v oblasti nových technologií

Článek v rámci předplatného Úpadek značek (brandů) v oblasti nových technologií

Z průzkumu, který zveřejnila firma Liquid Agency vyplývá, že povědomí…

Výpis 18471859 z celkem 1889