Boj o placené umístění odkazů

Vytisknout

Článek se zabývá problematikou vzájemné konkurence internetových vyhledávačů a soudních sporů, ke kterým na tomto poli došlo. Autor popisuje situaci, kdy firma Mark Nutritionals podala na vyhledávače AltaVista, FindWhat, Kanoodle a Overture žalobu za porušení obchodní známky. Problém spočíval v tom, že při vyhledávání konkrétního slovního spojení (**Body Solutions**) se zobrazily odkazy na stránky jiných firem, ačkoli Body Solutions je klíčový produkt firmy **Mark Nutritionals**. Firma Mark…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace