Ještě nedávno měl ředitel regionální divize nadnárodní firmy (např. společnosti Coca-Cola) velkou moc. Zprostředkovával firmám, které budovaly značku společnosti ve…
Ještě před rokem se o General Electric mluvilo jako o nejobdivovanější…
Zákaznický servis pomocí elektronické pošty není podle posledních průzkumů…
Bolí vás nohy? Podnikejte doma! Když se řekne byznys, většině z nás se vybaví dobře vybavená kancelář,…
Loajalita je jednou z vlastností, kterou si zaměstnavatelé velmi přejí mít…
Na první náznaky recese reagují manažeři firem snižováním nákladů. Snižují…
Různé studie prokázaly, že drtivá většina firem investuje 5x více…
Ve světě se uplatňuje řada různých metod měření výkonnosti akciových…
Článek se zabývá problematikou vzájemné konkurence internetových…
Jak přizpůsobit marketing měnící se povaze zákazníků Tržní prostředí, v němž pracujeme, se neustále mění a vyvíjí. To je dáno…
Komunikace mezi lidmi se s rozvojem moderních technologií, jako jsou SMS…
Zákazník nikdy nezvoní dvakrát Chcete-li dobře porozumět zákazníkovi, abyste mohli lépe vyhovět jeho…
Rok 1999 byl významným zlomem ve vztahu obchodníků a zákazníků. Zákazníci…