Manažer - zprávy z managementu

Od barona k hoteliérovi

Ještě nedávno měl ředitel regionální divize nadnárodní firmy (např. společnosti Coca-Cola) velkou moc. Zprostředkovával firmám, které budovaly značku společnosti ve…

Vzestup a pád General Electric

Vzestup a pád General Electric

Ještě před rokem se o General Electric mluvilo jako o nejobdivovanější…

Proč je e-mailová komunikace neefektivní?

Proč je e-mailová komunikace neefektivní?

Zákaznický servis pomocí elektronické pošty není podle posledních průzkumů…

Bolí vás nohy? Podnikejte doma!

Článek v rámci předplatného Bolí vás nohy? Podnikejte doma!

Když se řekne byznys, většině z nás se vybaví dobře vybavená kancelář,…

Dobrý manažer své zaměstnance podrží

Dobrý manažer své zaměstnance podrží

Loajalita je jednou z vlastností, kterou si zaměstnavatelé velmi přejí mít…

Průběžné snižování nákladů - holá nutnost

Průběžné snižování nákladů - holá nutnost

Na první náznaky recese reagují manažeři firem snižováním nákladů. Snižují…

Telekomunikace: jak získat zákazníky a udržet si je

Telekomunikace: jak získat zákazníky a udržet si je

Různé studie prokázaly, že drtivá většina firem investuje 5x více…

Která společnost přináší svým akcionářům největší zisk?

Která společnost přináší svým akcionářům největší zisk?

Ve světě se uplatňuje řada různých metod měření výkonnosti akciových…

Boj o placené umístění odkazů

Boj o placené umístění odkazů

Článek se zabývá problematikou vzájemné konkurence internetových…

Jak přizpůsobit marketing měnící se povaze zákazníků

Článek v rámci předplatného Jak přizpůsobit marketing měnící se povaze zákazníků

Tržní prostředí, v němž pracujeme, se neustále mění a vyvíjí. To je dáno…

Firmy musí hovořit jazykem zákazníků

Firmy musí hovořit jazykem zákazníků

Komunikace mezi lidmi se s rozvojem moderních technologií, jako jsou SMS…

Zákazník nikdy nezvoní dvakrát

Článek v rámci předplatného Zákazník nikdy nezvoní dvakrát

Chcete-li dobře porozumět zákazníkovi, abyste mohli lépe vyhovět jeho…

eCRM - nový způsob optimalizace vztahů se zákazníky

eCRM - nový způsob optimalizace vztahů se zákazníky

Rok 1999 byl významným zlomem ve vztahu obchodníků a zákazníků. Zákazníci…

Výpis 18471859 z celkem 1898