Věnujte pozornost tomuto článku! Firemní propagační materiály a e-maily, ale i televizní reklamy využívají často nevhodné jazykové prostředky. Jejich tvůrci si často neuvědomují, že zákazníci…
Dnes již není pochyb o tom, že klíčem k ziskovosti firem jsou loajální…
Uzavírání obchodních vztahů při jídle je rituálem, který existuje již po…
Po dvou letech postupného nárůstu spokojenosti zákazníků e-komerce nyní…
E-mail od zákazníka - No a co? Právě zveřejněný výzkum newyorské konzultační společnosti Hornstein…
I když řada profesionálů a firem dokáže přesně účtovat svůj hodinový čas,…
Desatero zákaznického servisu Péče o zákazníky je zodpovědností všech manažerů. Bez zákazníků by firmy…
V polovině roku 2002 měla společnost Worknet z Illinois devět obchodníků a…
Začínající podnikatelé mají před sebou mnoho důležitých úkolů a rozhodnutí.…
Pět fatálních marketingových chyb Vaše marketingová kampaň upadá a vy přemýšlíte, jak je to možné.…
Mnoho malých firem si dalo za cíl získat pozitivní publicitu a vystoupit z…
Recept na prodejní úspěch Prodávání je podobné jako pečení masa. Dosažení dohody s rozhodující osobou…
Zásadní problém současného přístupu k řízení dodávkových řetězců spočívá v…