Obchodní značky jsou velmi křehké a těžko se uchovávají. I velké a zavedené značky mohou podlehnout kolapsu nebo zpomalit svůj rozvoj a postupně se rozložit. Všechny…
Vybudujte si vlastní program jak odměnit vaše stálé zákazníky pomocí našich…
Asie se v posledních desetiletích velice rychle ekonomicky rozvíjí.…
Pravidlo č. 1 pro reklamu Dnešní spotřebitelé jsou tak zavaleni přehnanými sliby a blýskavými…
Proč být jedním z mnoha vystavovatelů? Počet vystavovatelů na veletrzích stále stoupá, zatímco účastníků ubývá.…
Obchodníci bývají při telefonátech potenciálním klientům velmi neosobní.…
Dva hlavní důvody odmítnutí Evropské ústavy ve Francii a Nizozemsku jsou…
Také vás zaráží ten obrovský objem reklamy, který vidíte každý den ve svém…
Když utrácet, tak za bydlení Úrokové sazby jsou vsoučasné době u nás na rekordně nízké úrovni 1,75…
Plané vyhrožování při jednání poškozuje vaši reputaci, firmu i kýžený…
PR: Aby váš e-mail získal pozornost Publicita je jedním ze základních předpokladů úspěšného podnikání. Firmám…