E-mail od zákazníka - No a co?

Vytisknout

Právě zveřejněný výzkum newyorské konzultační společnosti Hornstein Associates se zaměřil na to, jak firmy v posledních čtyřech letech odpovídaly svým zákazníkům na e-maily. Výzkumu se zúčastnilo 38 firem, organizací a orgánů státní správy USA včetně IBM, Dell, Apple, Amazon.com, Barnes&Noble.com nebo American Airlines. V roce 2005 bylo podle jeho závěrů schopno svým zákazníkům odpovědět na e-mail do 24 hodin jen 24 procent firem, zatímco ještě v roce 2002 to bylo celých 63 procent.…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace