Marketingová strategie by měla zahrnovat internet

Vytisknout

Všechny společnosti, velké i malé, by měly vyvinout rozumnou internetovou marketingovou strategii. Internet je efektivně využíván marketingovými odborníky už od roku 1994 a ty organizace, které nemají strategii využití internetu pro marketing, dělají velkou chybu. Pokud i vám stále chybí smysluplná internetová marketingová snaha, zde je deset důvodů, proč to napravit: - Místo, kam se chodí pro informace ačkoli zákazníci stále navštěvují obchody, mluví s obchodními zástupci a přáteli a…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace