Měření spokojenosti zákazníků je na nic

Vytisknout

Po dvou letech postupného nárůstu spokojenosti zákazníků e-komerce nyní průzkumy ukazují opak. I titáni e-komerce jako eBay a Amazon.com dostali zásah. Spokojenost jejich zákazníků poklesla zhruba o 4,5 procent. Manažeři si pokládají otázky jako: Jak se to mohlo stát? Co budeme dělat? Už více než půl století žijeme v době, kdy zákazník je král. Pokud spokojenost zákazníků klesá, něco musí být špatně. Neměla by vaše společnost usilovat o co nejvyšší hodnocení zákaznické spokojenosti? Ne, neměla.…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace