Manažer - zprávy z managementu

Článek v rámci předplatného Předpoklady úspěšného osobního vedení

Úspěšnost osobního vedení (tzv. koučingu) dokazují různé studie, které byly provedeny u manažerů, kteří tímto procesem prošli. Ukázalo se, že u všech dotazovaných…

Systémy vedení orientované na chování lidí

Článek v rámci předplatného Systémy vedení orientované na chování lidí

Pracovníci, kteří nesou zodpovědnost za výkonnost firmy, si stále více…

Společnost Ford vstupuje do éry e-komerce vybudováním intranetu

Společnost Ford vstupuje do éry e-komerce vybudováním intranetu

Na počítačovou síť společnosti Ford je napojeno více než 175 tisíc…

Klíč k úspěšnému řízení projektů

Článek v rámci předplatného Klíč k úspěšnému řízení projektů

Po mnoho let bylo řízení projektů považováno za zcela druhořadou a poněkud…

Řízení projektů: spíše umění než věda

Článek v rámci předplatného Řízení projektů: spíše umění než věda

Úspěšné řízení projektů závisí na mnoha záležitostech. Projekt je úspěšný,…

V čem spočívá rozdíl mezi programy a projekty

Článek v rámci předplatného V čem spočívá rozdíl mezi programy a projekty

Podnikové prostředí je stále složitější. Aby organizace obstály na neustále…

Manažerské schopnosti nejsou závislé na pohlaví

Manažerské schopnosti nejsou závislé na pohlaví

Otázku, zda jsou ženy lepší manažeři než muži, se snaží různí vědci a…

Týmová práce je klíčem k úspěchu firmy

Článek v rámci předplatného Týmová práce je klíčem k úspěchu firmy

Autorka článku se zabývá otázkou, proč jsou pracovní týmy klíčem k úspěchu…

Řízení pracovních skupin a správná komunikace

Článek v rámci předplatného Řízení pracovních skupin a správná komunikace

Práce ve skupině je podobná životu ve velké rodině. Každý zde má své…

Co by mělo předcházet převzetí vedoucí pozice

Co by mělo předcházet převzetí vedoucí pozice

Šéf pracoviště by se měl při přebírání svého místa řídit určitými zásadami.…

Bionický přístup k vedení týmu

Článek v rámci předplatného Bionický přístup k vedení týmu

Osobní setkání představuje již celá tisíciletí prostředek vzájemné…

Naslouchání se musíme učit - Jak poznat, že naše slova nacházejí odezvu?

Naslouchání se musíme učit - Jak poznat, že naše slova nacházejí odezvu?

Je možné, že naslouchání je vůbec nejtěžš&…

Jaký význam má prognostika pro činnost servisní organizace

Jaký význam má prognostika pro činnost servisní organizace

Servisní organizace mají stále více důvodů hledět do budoucnosti.…

Výpis 19251937 z celkem 1961