Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Spokojenost není loajalita

Většina firem usiluje v rámci svého zákaznického servisu o spokojenost zákazníků. Ve skutečnosti by však měla usilovat spíše o loajalitu. Spokojenost a loajalita…

Chtějte více

icon Chtějte více

Většina obchodníků by udělala cokoli, jen aby nemusela zvýšit ceny svých…

O hodnotě rozhoduje zákazník

Článek v rámci předplatného icon O hodnotě rozhoduje zákazník

Pro vybudování úspěšných vztahů se zákazníky společnosti musí porozumět…

Dobrý zákaznický servis se vyplatí

icon Dobrý zákaznický servis se vyplatí

V moderním managementu předpokládáme, že dobré služby se vyplatí. Článek se…

Tomu říkáte zákaznický servis?

icon Tomu říkáte zákaznický servis?

Samoobsluha má v sobě potenciál pro to, aby zákazníkům poskytla větší…

Návrat zákaznických služeb?

Článek v rámci předplatného icon Návrat zákaznických služeb?

V několika posledních letech zaváděly podniky systémy pro řízení vztahů se…

Prediktivní zákaznický servis - nedotčený zlatý důl

Článek v rámci předplatného icon Prediktivní zákaznický servis - nedotčený zlatý důl

Prodejci podnikového softwaru horečně vydávají produkty, které by podnikům…

7 tipů pro doživotní přízeň zákazníků

icon 7 tipů pro doživotní přízeň zákazníků

Představte si, že mrzne a trubky vašeho topení jsou ještě chladnější než…

Řízení vztahů se zákazníky prostřednictvím e-mailu

icon Řízení vztahů se zákazníky prostřednictvím e-mailu

Ať už firmy preferují při komunikaci se zákazníky jakékoli médium, médiem,…

Dobrý a ještě lepší zákaznický servis

Článek v rámci předplatného icon Dobrý a ještě lepší zákaznický servis

To, co dělí dobrý zákaznický servis od lepšího je v dnešní době rychlost.…

Zákaznický servis podle společnosti AOL

icon Zákaznický servis podle společnosti AOL

Call centra jsou pro dnešní společnosti zásadním marketingovým nástrojem.…

Zákaznické služby - lepší a efektivnější

Článek v rámci předplatného icon Zákaznické služby - lepší a efektivnější

Zkratka SOUL v tomoto případě znamená Service on Unbelievable Levels tedy…

Je CRM k ničemu?

Článek v rámci předplatného icon Je CRM k ničemu?

Selhalo CRM jako metoda? Ve svých počátcích bylo spíše zklamáním, ale díky…

Výpis 573585 z celkem 589