Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Call centra jsou stresující

Na to, abychom uznali, že práce v zákaznickém středisku je stresující, nepotřebuje většina z nás hlubší podklady. Studie Švédky Kerstin Normanové však přinesla řadu…

Nové trendy v zákaznických službách

icon Nové trendy v zákaznických službách

V souvislosti s rozvojem technologií v oblasti zákaznických středisek…

Kde přidat v zákaznických službách

icon Kde přidat v zákaznických službách

Spolu s tím, jak světové firmy opouštějí poskytování telefonických služeb…

Kulturní otázky outsourcingu zákaznických služeb

icon Kulturní otázky outsourcingu zákaznických služeb

Američtí zákazníci by raději jednali po telefonu s operátorem, který bude…

Pozor na interní zákaznický servis

Článek v rámci předplatného icon Pozor na interní zákaznický servis

Zatímco firmy vynakládají vysoké sumy na externí poskytování zákaznických…

Konec školení operátorů, jak jsme je znali

icon Konec školení operátorů, jak jsme je znali

Ti, kteří se ještě domnívají, že podstata vzdělávání operátorů zákaznických…

10 tipů pro úspěšné zavedení VoIP

Článek v rámci předplatného icon 10 tipů pro úspěšné zavedení VoIP

Západní zákaznická střediska již nepotřebují vysvětlovat, proč zavádět…

Desatero zákaznického servisu

Článek v rámci předplatného icon Desatero zákaznického servisu

Zákazníci představují nejviditelnější firemní aktiva. Bez nich by firmy…

Správa znalostí podpoří CRM

Článek v rámci předplatného icon Správa znalostí podpoří CRM

Obchodní značky a databáze zákazníků jsou tzv. znalostními aktivy firem,…

Co na tom zákaznickém servisu je?

icon Co na tom zákaznickém servisu je?

Jedním z problémů poskytování zákaznických služeb je, že si pod ním každý…

5 největších omylů zákaznických služeb všech dob

Článek v rámci předplatného icon 5 největších omylů zákaznických služeb všech dob

Výkřiky protestů proti špatným zákaznickým službám neutichají. Článek proto…

Péče o zákazníky i na nových trzích

icon Péče o zákazníky i na nových trzích

Základní marketingová formule zní: uspokojit potřeby a přání zákazníka.…

Neizolujte zákaznický servis

Článek v rámci předplatného icon Neizolujte zákaznický servis

Zákaznická střediska potřebují podporu zbytku organizace, aby mohla budovat…

Výpis 547559 z celkem 589